onsdag 9 maj 2012

Mrs genomskinliga trosor...

Mrs hade som jag berättat förberett lite innan Mr kom hem från jobbet...
Låg i sängen när han kom in i sovrummet.
hade bytt underkläder säkert 8 gånger innan jag tillslut bestämde mig för att enbart ha ett par svarta genomskinliga hipsters på... allt annat kändes inte av en eller flera orsaker inte lika bra...
behöver nya underkläder, lite fräscha saker att överraska med... ;)
Nå ja... Mr klagade inte.
Tvärtom han gillade trosorna och innehållet! :)
Mr hade messat på vägen hem om att han ville att vi skulle ta en bastukväll, duscha oss fina etc.
Men han kom av sig när Mrs låg och väntade...
Mrs låg i sängen och smekte sig själv med sin lilla svarta vibrator.






Han drog av sig byxorna och kalsongerna och ställde sig med ett praktstånd vid Mrs...
Mr har visst tänkt på något skönt... viskade Mrs.
Om jag har.. ta på mig, sug mig.. jag måste få känna dig nu!
Mrs slickade på kuken och tog den djupt långt ner i halsen. Mr jämrade sig.
Så masserade Mrs bara några minuter innan han la sig på Mrs och tryckte in kuken in i fittan.
Jag har längtat så efter att knulla Mrs...
Så arbetade han med sin hårda så skönt i missionären...
Han lade sina ben ovanpå Mrs höfter så Mrs lågrakt med benen under... så ljuvligt och så enorm kåtfaktor.
Mrs klitoris och g-punkt får sån behandling att Mrs blir galen av kåthet.
Mrs naglar borrar sig in i Mr rumpa och river på musklerna som spelar när han knullar...
Mrs måste få piska dom med sina handflator...
Mr njuter av varje snärt som Mrs utdelar...
Mr viskar att det är nu sprutvarning på honom.. han ber om att få lägga första satsen på Mrs bröst.
Och så kommer han upp och låter säden flyga upp på dom...

6 kommentarer:

  1. Tack! Är underbart när man hittar Mrs så här i sängen.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Är en tjej på 24 år som brukar kika in i er underbara blogg :)
    När jag ser bilderna på din fitta så måste jag bara fråga, hur gör du när du rakar dig och typ "eftervård", och hur ofta rakar du? :O
    När jag rakar mig blir det fint och lent, två dagar efter när det börjar komma stubb kliar det som satan, blir röda prickar överallt och typ små blåsor över stubbet (rakfinnar?) är så otroligt fult och gör så himla ont.. hjälp :(

    kram maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria,
      jag rakar mig nästan varje dag eftersom jag vill undvika stubb och kli.. jag är noga med att använda en bra rakhyvel, har en Gilette Lady shave nu.
      Byter bladet ofta, så den är vass och ren.
      Jag brukar använda ett Aloe baserat mjukgörande creme för att undvika just irritation efter!
      Svårare än så är det inte för mig... :)

      Kram Mrs

      Radera
  3. Mmmm...so gorgeous the fresh sperm on your lovey boobies...makes me so horny, I dream of cleaning your tits with my tongue...

    SvaraRadera
  4. Thank you! -It sounds nice that you get horny of Mrs body covered with sperm. I c an guarante, that the wiew was nice when i tok the picture
    Mr

    SvaraRadera