torsdag 4 oktober 2012

Förförd Mrs!

Vaknade med en underbar dröm på näthinnan. Mrs och jag var på club, och hade en fantastisk kväll. Ätit och druckit gott, njutit av skön sex tillsammans och tittat på andra par som lekt sköna lekar.
Mrs hade utryckt en önskan om att få leka med en tjej, men inte hittat någon som tänt henne på det sätt hon önskat.
Vi sitter i soffan, när en ljus tjej kliver in genom dörren. Ganska fylliga bröst, med ett par styva bröstvårtor man kan skönja genom det genomskinliga tyget.
Hon sätter sig bredvid Mrs och lägger sin hand på Mrs bröst, samtidigt son hon tittar på mig. Nickar, och ser att Mrs låter handen ligga kvar. Vi reser oss och går till ett avskilt rum intill. Mrs lägger sig ner, och låter tjejen strippa av underkläderna både på Mrs och sig själv. Jag sätte mig på bekvämt avstånd, för att njuta av världens sexigaste Mrs, som blir smekt över hela kroppen av okända händer. Mrs får sina bröst kyssta, och tungan vandrar ner över naveln mot en svullen springa. Ser hur tjejen flyttar Mrs stjärt, så jag ska få full insyn i Mrs fitta. Tjejen särar på blygdläpparna, och tungspetsen cirkulerar runt klitoris och Mrs hål. Benen viks upp mot magen, och även stjärten får känna på tungan, som är våt av saliv. Mrs stönar och sträcker sig efter brösten som gungar i takt med tungan som knullar så skönt.
Kuken står nu hård, och Mr kan inte låta bli att leka lite, medans Mrs vrider sig av kåthet. Tjejen vänder sig om och lägger sig bredvid, fortfarande med tungan begravd mellan Mrs ben. Hon viker upp, så Mrs kommer åt att smeka hennes släta, rakade springa. Mrs fuktar sina fingrar och smeker sin lekamrat otroligt sexigt. Jag kryper fram närmare Mrs huvud, och kysser henne innerligt och ler. Ser hur hon njuter, och det gör mig extremt kåt. Mrs drar mig intill sig, och smakar på den sprängfyllda. Får bita mig i läppen för att inte komma direkt med denna underbara syn framför mig. plötsligt så flyttar Mrs bort, och tjejen grenslar Mrs ansikte med sin nypullade fitta. Mrs slickar försiktigt först, men snart så ger sig bägge två fullständigt hän att göra det skönt för varandra. Älskar ljudet av två människor som njuter så ohämmat, och skriker ut sina orgasmer! Detta blir för mycket för Mr som toksprutar bredvid Mrs. Hoppas Mrs gillade Mr's dröm

2 kommentarer:

  1. Mr vet vad Mrs gillar... Synd att det inte fanns någon som var i Mrs smak sist.
    Mr ska nog få sin fantasi uppfylld någongång... hon måste finnas därute! Tjejen Mrs vill ha...

    SvaraRadera