tisdag 23 oktober 2012

Sköna drömmar

Mr vaknade i morse med ett leende på läpparna och ett härligt morgonstånd. Låg kvar och mindes drömmen, som kändes så verklig. Vi befann oss på Club och njöt av atmosfären. Satt och småpratade lite, och Mrs smekte mig utanpå boxershorstsen. En kraftig bula avslöjade tillståndet, och jag lät en hand krama Mrs bröst samtidigt. Till slut så beslöt vi oss för att göra något åt det hela, och begav oss till ett lekrum. Endast ett annat par befann sig i andra änden av rummet, där man kunde se hur hon red sin partner. Mrs och jag började kela med varandra, och äntligen kunde Mr få sära på Mrs springa och låta tungan glida in. Ägnar all uppmärksamhet åt Mrs njutning, när jag ser en kvinnokropp lägga sig bredvid Mrs. Mrs tittar på mig och jag nickar. Försiktigt börjar deras händer utforska varandra, och händer kupas över bröst. Bröstvårtor smeks, och tungor nuddar känslig hud. Flyttar mig, så kvinnan kommer åt att ta över efter mig. Ser hur de tunga, fasta gungar till när hon förflyttar sig ner mellans Mrs ben. Mrs stönar och njuter. Ställer mig bredvid Mrs huvud, och hon låter de varma läpparna ta hand om min kuk. Underbar syn att se Mrs fitta bli härligt slickad, samtidigt som hon suger mig frenetiskt. Efter en stund så avbryter vi och byter plats med varandra. Kvinnan lägger sig på rygg, och Mrs kryper ner till den svullna, våta fittan. Tungan virvlar lätt över kvinnans sköte, och händerna smeker hennes bröst. Ställer mig bakom Mrs, som putar med sin sexiga stjärt. Låter den stenhårda leka i öppningen, innan hela får glida in. Knullar sakta och njuter av stunden. Har ett stadigt tag om höfterna när tempot höjs. Knullar våldsamt, och hör hur Mrs stönar, och hur kvinnan under henne närmar sig orgasm. Takten är så hög, att Mrs flödar i något som påminner om en fontänrgasm, och det är så skönt för Mr att det inte går att hålla tillbaka längre. Stråle efter stråle landar på Mrs rygg och till slut faller vi utmattade ihop i sängen. Smeker varandra en stund, innan vi duschar av oss. Önskar alla nätters drömmar kunde vara så här ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar